blank

Лікарями вже давно визнано, що алкогольна залежність є хворобою і має лікуватися суворо під наглядом лікарів у спеціалізованих установах. Алкоголь згубно впливає на організм людини, що в кінцевому підсумку сприяє виникненню серйозних проблем зі здоров’ям. Однією з небезпек запеклих любителів випити є ранній інфаркт та інсульт.

Люди, які регулярно вживають більше трьох доз алкоголю на день, ризикують загинути від інсульту на 14 років раніше, хто не пив. Залежність вживання алкоголю пов’язані з інсультом викликаним крововиливом у мозок.

Шарлота Кордонье, яка є доктором медичних наук і працює в Університеті Лілля, досліджувала картки понад півтисячі пацієнтів, які пережили інсульт, їхній середній вік становив 71 рік. До карток додавалася інформація про рівень споживання алкоголю.

В результаті експерименту виявилося, що чверть респондентів, які зловживали алкоголем, були набагато частіше схильні до інсульту. Для повної картини опитані пройшли томографію головного мозку. Результати дослідження показали, що люби, що вживали щодня по 50 грам алкоголю, стикалися з інсультом у 60 років. Непитущі стикалися з ним на 10 років пізніше.

Згідно з дослідженнями корейських лікарів, люди, які регулярно вживають алкогольні напої, мають високі ризики смертності від інфаркту. Вчені виявили, що у чоловіків з підвищеним артеріальним тиском щоденно випивали 6 порцій алкоголю, смертність від інфаркту була в 4 рази вищою, нежили у непитущих. Відповідно регулярне вживання в день 12 порцій алкоголю підвищувало ризик смерті від інфаркту до 12 разів.

У чоловіка з гіпертонією постійно вживали більше 6 порцій алкогольних напоїв за раз ризик летального результату від інфаркту був у 2 рази вищим за пацієнтів з нормальним тиском. У дослідженні брало участь понад 6 тис. респондентів віком 55 років, спостереження тривали протягом 20 років. Найнижчий відсоток інфаркту як і передбачалося виявився у людей, що не п’ють і не страждають на гіпертонію, всього 0,2% на рік. Для порівняння у чоловіків, які регулярно вживають алкоголь і страждають на гіпертонію 3-го ступеня ця цифра склала 27%.

Дані цих досліджень – цифри, над якими варто задуматися, адже простий спосіб уникнути ризику раннього інфаркту та інсульту – це відмовитися від регулярного вживання спиртного.

Вас може зацікавити:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *